Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, czy ktoś z was używał trybu fizyki p2 w phaserze w bardziej zaawansowany sposób? 

Mój problem polega na tym, że chce stworzyć kolizję między animowanym playerem, a animowanymi przeszkodami. Wyczytałem, że aby to zrobić najprościej użyć PhysicsEditor, któy zapisuje ścieżki do pliku .json, ale już gorzej z implementacją. Wszelkie przykłady na jakie się natknąłem opierają się na pojedyńczej klatce, a w moim przypadku na całym spritesheet'ie. Jeżeli, wiecie jak się za to zabrać, to piszcie tutaj. W załączniku mogę podełać przykłądową przeszkodę (ale w formacie .gif).

maszyna_2.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś próbowałem coś takiego zrobić i nawet mi się udało. Musiałem wygenerować kształty kolizji dla każdej klatki animacji, co było żmudne i czasochłonne. Później przy każdej klatce animacji czyściłem kształt kolizji (clearShapes()) i ładowałem nowy, odpowiedni dla aktualnej klatki (loadPolygon()). Uważam jednak, że jest to zły sposób i mało optymalny. Napewno istnieją lepsze drogi do osiągnięcia tego celu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×