Skocz do zawartości
Danieo

Take It Slow - trudna platformówka

Rekomendowane odpowiedzi

take_it_slow_logo-15.png

Take It Slow to gra platformowa w której walczymy z czasem. Przechodź poziomy jak najszybciej tylko pamiętaj... aby się nie śpieszyć! (Tak, to paradoks!). Przejdź przez portal zanim licznik zejdzie do zera i wybije czas twojej śmierci. Spowalniaj czas aby ułatwić sobie przechodzenie przez śmiercionośne pułapki. 

Take It Slow 08.10.2016 22_45_09.pngTake It Slow 08.10.2016 22_44_27.png

Take It Slow 08.10.2016 22_46_08.png

Strona gry i link do pobrania:

Klik!

P.S. Wszystkie poziomy były testowane i da się je przejść. Wszelkie błędy proszę zgłaszać w postach na forum lub na stronie gry. Niektóre grafiki i rozwiązania w grze są tymczasowe (na czas procesu twórczego). Jeśli ktoś będzie chciał wesprzeć grę może dokonać jej zakupu na jej stronie (zakup zapewnia wszystkie przyszłe update gry za darmo oraz klucz Steam do gry jeśli uda jej się przejść przez Greelight).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ;) Jakiś czas temu kupiłem Humble Bundle z wersją Pro (jeszcze wcześniejszy bundle, nie ten co teraz był) i tak licencja na niego leżała. Początkowo gra miała powstawać na Unity ale zrezygnowałem z tego pomysłu. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Posiadam, ale najpierw niech gra zarobi swoje na PCtach. Gdy to zrobi poleci na Androida, jak zarobki pozwolą mi na zakup MacBooka i iPhone to również na iOS. 

Edytowane przez Danieo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Małe ogłoszenie:

Prawdopodobnie jeszcze dzisiaj lub w następnym tygodniu (jak dopnę wszystko na ostatni guzik) ukaże się pierwsza wersja gry, która zostanie puszczona w świat i będzie zbierała fundusze na publikację gry na Steam (cena nigdy nie ulegnie zmianie, dalej będzie to 0.99$, więc zapraszam chętnych). Będzie to wersja, która faktycznie ukaże jak będzie wyglądała ta gra. Co w niej otrzymacie? Nowe poziomy, nowy styl poziomów (pustynia), poprawiony silnik fizyczny, silnik audio (gra doczekała się muzyczki i dźwięków), wsparcie dla sterowania strzałkami oraz parę drobnych poprawek. Możliwe jest, że gra również otrzyma wsparcie dla sterowania kontrolerem.

Edytowane przez Danieo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×