Skocz do zawartości

Meridion

Użytkownik
  • Zawartość

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana Meridion w Rankingu w dniu 16 Luty 2017

Meridion posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

31 Dobra

O Meridion

  • Tytuł
    Użytkownik

Ostatnie wizyty

600 wyświetleń profilu
  1. Tekstowa gra przeglądarkowa

    Z takich powodów to się zawiera umowy, wraz z karami umownymi
  2. Tworzenie "klikanki".

    Tylko zauważ że to jeszcze powinno być odporne na oszukiwanie, a wielu graczy używa też autoklickerów, gdzie masz kilkanaście kliknięć na sekundę. A jeśli chcesz zrobić "klikacza" to też nie bardzo możesz zabronić takich praktyk.
  3. BeeFighters.com - w 100% autorska gra

    No to bardzo rzeczowa informacja Jeśli oferujecie nagrody rzeczowe, myślę że pochwalenie się tym wyraźnie na stronie głównej mogłoby nieco zwiększyć ilość zainteresowanych graczy. Ale trzeba napisać co to konkretnie, bo takie pitu pitu kompletnie nic nie mówi Grafika przyjemna dla oka.
  4. Skullstone - podziemiowy RPG w starym stylu.

    Ładnie zrobione, aczkolwiek osobiście wolałbym mniejszą paskudę No ale ja nie lubię horrorów więc to tylko moje osobiste preferencje
  5. Tworzenie "klikanki".

    Nie słuchaj Frozena jest zgorzkniały O to to to I dlatego właśnie każdego roku powstaje masa gier 2D (często ale nie zawsze) robionych w stylu retro, które odnoszą ogromny sukces (również finansowy) Jako, że klikanki zeżarły sporo mojego czasu, to myślę że poniekąd mogę się uważać za eksperta (przynajmniej częściowo) w ich sprawie Wszelkiego rodzaju klikanki są bardzo popularne i ich robienie jak najbardziej ma sens i może się opłacać finansowo (chodź nie tak jak zrobienie innego rodzaju gry) z drugiej strony wydaje się, że jeśli ma się odpowiedni pomysł to o wiele łatwiej wystartować z tego typu grą. Niemniej tak jak pisali poprzednicy PHP tutaj się nie nada. Nie dla tego że jest złe (jak by chcieli co poniektórzy :D), tylko że to nie jest odpowiednia technologia w tym przypadku. Klikanki z założenia zakładają dużą ilość kliknięć, a więc i miałbyś sporo zapytań do bazy danych w każdej chwili. Mógłbyś wprawdzie rejestrować nie wiem same poziomy i tylko je zapisywać do bazy danych ale to nie przejdzie - pierwszy lepszy gracz zaraz zacznie sobie dodawać miliony do konta i cały pomysł idzie się paść. Lepiej robić to już w cookies, a zapis do bazy danych zrobić tylko właśnie na wypadki utraty danych. W każdym razie albo należy zrobić to w javascripcie, albo pójść w takie Unity chociażby (widziałem kilka naprawdę fajnych klikanek zrobionych na tym silniku). Dodam jeszcze że od 4 lat, gry webowe są moim jedynym źródłem utrzymania, a żyję sobie na całkiem niezłym poziomie, więc jak najbardziej idzie z tego wyżyć ^^
  6. StellarArk.net

    Niedawno do zespołu przygarnąłem nowego członka, który odpowiedzialny jest teraz za promocję gry, oraz poprawianie kodu pod kątem SEO. Liczba graczy zdecydowanie zaczęła szybciej rosnąć, a jako, że mnie odpadła część obowiązków, mogę skupić się na kodowaniu nowych rzeczy i balansie rozgrywki.
  7. Tworzenie Dokumentacji Gry

    Wiki tworzę dla graczy, potrzebuję natomiast rozwiązania dla przyszłych programistów, którzy kiedyś przejmą projekt. Komentarze w kodzie są, zmienne, funkcje, klasy też staram się nazywać zrozumiale, ale obawiam się że to może być nieco mało jeśli projekt się rozrośnie. To że w wordzie, albo notatniku mogę stworzyć to ja wiem Szukam czy aby nie ma czegoś, co by ten proces ułatwiło
  8. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tworzeniem dokumentacji do gry? Do tej pory pracowałem w większości sam, ale teraz tworząc StellarArk staram się myśleć bardziej przyszłościowo i jako, że przewiduję w przyszłości zatrudnienie programistów do dalszego jej rozwoju, pasowałoby mi już teraz zacząć tworzyć dokumentację do niej. Możecie coś polecić? Jakiś kurs jak tworzyć taką dokumentację, albo programy ułatwiające to. Będę na pewno grzebał w google w tym temacie, no ale tu można czasem odkopać guano i nie znając się na tematyce uznać je za coś wartościowego i potem tworzyć kierując się głupimi zasadami
  9. StellarArk.net

    Dawno tu nie zaglądałem Gra rozwija się całkiem dobrze. Istnieje już grupa kilkudziesięciu graczy grających aktywnie, czat nie świeci już pustkami i po zaczęciu rozgrywki, zwykle jest z kim pogadać. Forum też powoli ożywa. Świat gry zostaje powoli rozpisany i zostają ustalone co ważniejsze historyczne punkty. Co więcej staramy by był on bardziej SCI niż FI. Co ważniejsze do naszego zespołu dołączyła osoba na codzień zawodowo zajmująca się SEO, tak więc wypromowanie gry stanie się teraz o wiele łatwiejsze (z reklamą na pełną skalę wciąż jeszcze czekamy na dokończenie kluczowych funkcji gry: dodanie statków flagowych i poprawienie ekspedycji oraz walk). PS Drzewko technologiczne udało się zaprogramować zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Niestety na chwilę obecną zajrzenie do niego wymaga zarejestrowania się w grze, więc nie mogę pochwalić się tutaj linkiem.
  10. Poszukuję Grafika

    @up, dokładnie Dodatkowo nie napisałeś kompletnie co to miałaby być za gra. To tak jakbys napisał szukam malarza. I nie wiadomo czy chcesz pomalować ściany czy namalować obraz.
  11. [Android] Ploxter

    Teraz działa. Nawet całkiem zabawna, chodź raczej nie na dłużej Może spróbuj hard mode, gdzie masz 8 kierunków zamiast 4?
  12. I tu się mylisz. Płacisz - poświęconym przez siebie (i zespół) czasem, a czas to zasób dużo cenniejszy od pieniędzy. Jeśli nie chcesz by była tak oceniana, to powinieneś sam zadbać o jej lepszą prezentację. Wrzuciłeś tutaj parę screenów i kilka kawałków tekstów, więc oceniamy po tym co widać.
  13. Wiem co to za gra, chociaż nie miałem przyjemności nigdy zagrać. Piałem bardziej do tego, że wiele osób mylnie myśli że to faktycznie samobójcze stworzenia --- Wiesz... to już taki chyba zaklęty krąg. Początkujący programiści wpadają ciągle w te same pułapki, nie słuchając swoich starszych kolegów. Sam tak miałem, frameworki były "be", jakieś technologie były "be", bogowie ile ja bym czasu oszczędził i nerwów jakbym posłuchał kiedyś rad starszych kolegów po fachu. No ale cóż, chyba każdy musi tutaj nauczyć się na własnych błędach, żeby zrozumieć, że czasami realizowanie niektórych rzeczy jest bez sensu zwyczajnie ^^
  14. Lemingi - co ci te biedne stworzenia zrobiły, że tak je tutaj obrażasz
  15. MetalDerby.pl

    No i od razu człowiek wie na czym stoi. Na plus. Zajrzałem do sklepu i... fajnie można kupić samochody, silniki itd. a potem je odsprzedać. Ale... wartość odsprzedaży przy lakierze?! Czyli że co, zdzierasz go z auta i sprzedajesz kolejnemu właścicielowi No i żeby lakier dawał moc silnika Bonus do efektu wizualnego jest zrozumiały, bonus do opancerzenia też da się jako tako wytłumaczyć, ale bonus do mocy silnika to totalne nieporozumienie. Jeszcze sterowność JAKOŚ dałoby się zrozumieć (że niby super właściwości ma areodynamiczne) ale i z tym wstrzymałbym się. Dodatkowo zakładki są jakoś strasznie nieintuicyjnie rozmieszczone... do boksu idziesz żeby rozpocząć pracę i stamtąd masz też dostęp do sklepu tuningowego. Ponadto w wyścigu można wziąć udział raz na 15 minut... to strasznie denerwujące. Po paru chwilach w grze nie masz co robić, tylko musisz czekać. Ilość wyścigów powinna się kumulować do pewnego stopnia (np. 10), wtedy po wejściu można od razu więcej podziałać, a nie czekać co chwilę. Ogólnie tą mechaniką gra strasznie zniechęca do siebie. Wchodzę w sumie tylko i wyłącznie dlatego, żeby móc ci podsunąć jakieś sugestie. Gdyby nie to że umieściłeś post na stronie o tworzeniu gier, wszedłbym i dawno wyszedł.
×