Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wcześniej
  2. szukam do tworzenia gry

    Szukam 2 osoby do tworzenia gry w stylu battlefield 1 potrzebuję osoby która umie zrobić menu w którym będzie można zapisać postępy w grze. NARAZIE planuje tylko tryb fabularny lecz jeśli gra się rozwinie dodam tryb wieloosobowy lecz trudno mi znalezć osobę która umie stworzyć serwery.chętni niech się zgłoszą.gra zawiera mikropłatności więc będe dzielił się pieniędzmi z pracownikami
  3. Dzień dobry, Chciałbym zaprezentować wam grę, którą robię.Samochody, mechanika, tuning i wyścigi Inspirowałem się takimi tytułami jak Street Legal Racing i nfs underground 2. Tworzę ją sam od paru lat z przerwami, ostatnimi czasy ostro przysiadłem i sporo zrobiłem, będę starał się o wydanie na platformie STEAM jako early access aby w miarę możliwości rozwijać ją o wiele szybciej. W przyszłości planuje zrobić multiplayer w otwartym świecie.
  4. Witam, wraz z ekipą pod nazwą TDS.Studios poszukujemy Level Designer'a, Map editora i animatora 2D do naszej gry platformówki 2D która akcja będzie się rozgrywać w kosmosie, na przeróżnych planetach, statkach kosmicznych itd. Gra będzie tworzona na silniku Unity a grafika będzie Pixel-art'owa i koloryzowana tylko kilkoma odcieniami niebieskiego. Nie poszukujemy pracowników tylko ludzi chętnych do nauki i w tworzeniu ,,amatorskiej" gierki. Wymagania nie są zbyt szczególne wystarczy że masz ponad 16 lat, discorda i czasami wolne popołudnie. Mam nadzieję że zainteresujesz się i dojdziesz do naszej ekipy
  5. [PC] Teddy vs Zombies

    Witam. Może za jakiś czas wrzucę filmik z gameplayem Grafika nie jest mojego autorstwa, jest ona zakupiona, a autorzy grafik wraz z linkami są umieszczeni w grze w zakładce informacje. @dit Nie wiem dlaczego nie mogę edytować tematu, dlatego wrzucam tutaj link do Sklepu Play z grą: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.JR237GANG.TeddyVsZombies @edit2 Wrzucam również link do gameplaya z gry nie mojego autorstwa:
  6. [PC] Teddy vs Zombies

    Cześć Jesteś w stanie wrzucić jakieś wideo z gameplayu? Grafika jest twojego autorstwa, czy są to jakieś gotowe assety?
  7. Witam! Chciałbym Wam przedstawić moją prostą grę o nazwie Teddy vs Zombies. W grze sterujemy misiem, który musi bronić się w wyznaczonym czasie przed zbliżającymi się zombie. Z nieba spadają bronie, dzięki którym możemy likwidować przeciwników. Znajdziesz tutaj 9 broni i 5 różnych zombie, a także 5 różniących się od siebie poziomem trudności i grafiką poziomów. Każdy (poziom) podzielony jest na 3 tryby: Normal, Survival, Time. Link do pobrania gry: https://237gang.itch.io/teddy-vs-zombies Screeny z gry: Jest to pierwsza gra mojego autorstwa na platformę PC. Zapraszam do testowania i wyrażania swojej opinii, abym wiedział na co zwracać uwagę w dalszych projektach. Pozdrawiam i miłej gry :). Wkrótce również na Androida...
  8. Phaser => Apk - ścieżka do plików

    Z czego dokładnie korzystasz do kompilowania aplikacji?
  9. Hej. Szukam rozwiązania mojego problemu gdy uruchamiam na swoim telefonie już gotową aplikację, sprite'y nie są wgl ładowane. Błąd leży w ścieżce, dlatego pytanie jak wpisać poprawną scieżkę. Nie działa ścieżka względna. W internecie wyszukałem jakiś plugin do cordovy. Jak sobie z tym radziliście?
  10. Hej, Mam na imię Adrian, mam 32 lata mieszkam w Łodzi. Jest to moje pierwsze podejście do gier(nie licząc pisania prostych gier na Commodore 64 jak byłem małym glutensem ). Posiadam jako taką wiedzę o programowaniu, ukończyłem intermediate kurs C++, programowałem też w visual Basicu czy C#. Mam całkiem ciekawy pomysł/koncept, mechaniki ale szukam osób które chciały by mnie wesprzeć. To moje pierwsze ogłoszenie tego typu więc postaram się napisać krótko :). Poszukuję chętnych do współpracy przy projekcie hobbystycznym/non-profit(przynajmniej na razie, w przypadku jakichkolwiek zysków sprawa się oczywiście zmieni). Aktualnie w teamie jest jeszcze grafik. CELE: - stworzenie ciekawej gry na PC oraz platformy mobile - prosty styl graficzny, prawdopodobnie PixelArt(grafik jest utalentowany, nie musi to być Pixel Art koniecznie) - dobra zabawa w wolnym czasie, nie oferuje zapłaty bo sam nic z tego nie mam, pracuje na etacie, grę tworze w wolnych chwilach, głównie weekendowo, popołudniami NARZĘDZIA: Grę tworzę w GODOT Engine, aktualnie jestem na etapie koncepcyjnym, mam już jakiś prototyp, trzeba to jakoś poukładać, szukam pomocy bo pomysłów sporo a tylko jedna osoba koduje WYMAGANIA: - chęć poświęcenia wolnego czasu na pracę nad projektem - podstawowa znajomość Godot engine(mogę sporo wyjaśnić, nauczyć podstaw, poratować materiałami) - jako taka znajomość programowania obiektowego w C#, Python(GODOT używa wbudowanego GDScript który jest praktycznie kalką Pythona, ale do skryptów można tez pisać w C# lub C++) - mile widziane doświadczenie w projektowaniu gier w innych enginach takich jak Unity, Unreal czy np. Game Maker - mile widziane osoby z Łodzi i okolic - pozytywne nastawienie i wiara we własne możliwości Tak jak napisałem traktuje to mocno hobbystycznie ale jeśli uda się zrobić fajny produkt i jeszcze go sprzedać to wtedy wiadomo dogadamy się. Na ten moment nie nastawiam się na zysk a dobrą zabawę, naukę i realizację pasji którą odkładałem bardzo długo w czasie. Piszcie pod tym postem lub na maila slowik86@gmail.com. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania. Pozdrawiam
  11. Kolizja z użyciem P2 physics

    Kiedyś próbowałem coś takiego zrobić i nawet mi się udało. Musiałem wygenerować kształty kolizji dla każdej klatki animacji, co było żmudne i czasochłonne. Później przy każdej klatce animacji czyściłem kształt kolizji (clearShapes()) i ładowałem nowy, odpowiedni dla aktualnej klatki (loadPolygon()). Uważam jednak, że jest to zły sposób i mało optymalny. Napewno istnieją lepsze drogi do osiągnięcia tego celu.
  12. Hej, czy ktoś z was używał trybu fizyki p2 w phaserze w bardziej zaawansowany sposób? Mój problem polega na tym, że chce stworzyć kolizję między animowanym playerem, a animowanymi przeszkodami. Wyczytałem, że aby to zrobić najprościej użyć PhysicsEditor, któy zapisuje ścieżki do pliku .json, ale już gorzej z implementacją. Wszelkie przykłady na jakie się natknąłem opierają się na pojedyńczej klatce, a w moim przypadku na całym spritesheet'ie. Jeżeli, wiecie jak się za to zabrać, to piszcie tutaj. W załączniku mogę podełać przykłądową przeszkodę (ale w formacie .gif).
  13. TVGRYpl a projektowanie gier

    Rzadko oglądam coś od TVGRY, ale polecam bajkę o nich
  14. Targi pracy Warszawa

    do
    www.absolvent.pl Na targach pojawi się kilka firm z branży game devu. Do tego warszaty i wykłady.
  15. TVGRYpl a projektowanie gier

    Jest to jeden z kanałów, które polecam właśnie ze względu na te informacje o game designie. JEDNAK, gdy ktoś zna same podstawy projektowania, powinien być już zaznajomiony ze wszystkim, co jest tam mówione i nie nauczy się niczego nowego. Warto jednak być na bieżąco z różnymi wiadomościami ze świata gier
  16. Cześć. Chciałbym poznać wasze zdanie na temat youtube'owego kanału TVGRYpl i dowiedzieć się czy jest ono podobne do mojego. Subskrybuję i oglądam ten kanał od dawna. Wbrew temu co na pierwszy rzut oka można by pomyśleć, nie jest to zwykły kanał o grach. Znajduje się tam dużo kontentu z dziedziny game designu. Filmy wyjaśniające jak zostały wykonane i jak działają niektóre elementy gier, w dodatku w przystępnej, rozrywkowej formie, mogą być inspiracją dla początkujących twórców/projektantów gier. Wydaje mi się nawet, że nie ma nic lepszego niż nauka na realnych przykładach, a takie właśnie prezentują autorzy filmów TVGRYpl. Oglądacie filmy z tego kanału? Przemawia do was ich forma w kontekście game designu? Co o tym kanale myślicie?
  17. Polygon workshop

    Temat roboczy dla warsztatów koła naukowego
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×